Text base per elaborar notícia

Us proposem aquest text, que podeu editar i modificar al vostre gust, per elaborar una notícia per al vostre blog, butlletí o pàgina web. Podeu acompanyar la notícia d'una fotografia del dia de la recollida, o de l'equipament instal·lat, o d'altres imatges.

------------------------------------------

El passat mes de .....la UPC a través del Programa UPC Reutilitza ha cedit a la nostra entitat equipament informàtic (descripció) que serà utilitzat per (descripció del projecte).

El Programa UPC Reutilitza és una iniciativa de la UPC que té per objectiu la reutilització dels equips i recursos informàtics que es renoven a la universitat. Després d'un treball de revisió i de posada a punt dels equips per part d'estudiants i voluntaris, aquests es posen a disposició d'entitats d'interès social i de programes solidaris.

Gràcies a aquest programa, equips i ordinadors que estaven destinats a convertir-se en residus electrònics, esdevenen recursos valuosos per a les entitats i projectes socials que ho sol·liciten.

---------------------------------------------