Més equips reutilitzables arriben a més organitzacions socials

El programa UPC Reutilitza és una iniciativa de la UPC que, combinant l'aprenentatge amb el servei social, té per objectiu la reutilització dels equips i recursos informàtics que es renoven tant a la mateixa universitat com en altres entitats. Després d'un treball de revisió i de posada a punt dels equips, aquests es posen a disposició d'entitats d'interès social i de programes solidaris

Darreres entregues, més equips reutilitzables arriben a més organitzacions

Des del 20 de novembre hem continuat traslladant més ordinadors reutilitzats  a les entitats socials amb qui compartim l'entorn local. Les darreres cessions han tingut com destinataris a la Fundació ONCOLLIGAFundació ARED, Can Brians 2, Joves per la Igualtat i la Solidaritat, Associació La Muga- Projecte PROLLENA, ProjecteCooperació U22 Universitat Maxixe, PANGEA i Club Social AIXEC que han rebut diferents equipaments amb programari lliure a través del programa.

Es pot fer el seguiment del balanç total de donacions 2018 aquí, on es pot veure la quantitat i el tipus d'equipaments cedits a cada organització.

Recorda!

Si ets una entitat i vols obtenir equipaments a través del programa UPC Reutilitza, segueix aquest procediment.

Si ets una empresa, entitat o particular que vol donar equipaments al programa UPC Reutilitza, segueix aquest procediment.