Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
  • Una petita nota per agrair a CASA ASIA la donació que acaba de fer al programa UPC Reutilitza, compartir que sortim avui a La Vanguardia i que els estudiants estan preparant molts ordinadors per una segona vida

• Des de l'octubre del 2020 de mica en mica hem anant sumant l'esforç de particulars, de voluntaris i de la UPC per reactivar el programa i el moviment d'aportacions i cessions d'ordinadors a les entitats sense ànim de lucre amb un projecte social.

• A rel de la voluntat de contribuir a la contenció del coronavirus i d''acord amb les indicacions de la UPC suspenem temporalment l'activitat del Programa UPC Reutilitza de recollida i entrega d'ordinadors. Us mantindrem informades! Salut!

• L'Escola Arenal de Llevant fa una donació de 27 portàtils al programa.

• El divendres 22 de novembre vam tancar les Jornades i l’equip del Reutilitza estem molt contents perquè vam poder distribuir 109 ordinadors entre 13 entitats socials. Va ser un matí molt atrafegat i sobre tot una manera molt maca de tancar les Jornades. Gràcies a tothom!!!!

• Al llarg del mes coincidint amb la Setmana Europea de Prevenció de Residus, la UPC posa en marxa diverses iniciatives. Des del Programa Reutilitza ens aliniem amb unes NOVES JORNADES

• REPARAR, REUSAR, RECICLAR…RESIDUO CERO

• El 1r Premi UPC al Compromís Social, adreçat a la comunitat de la Universitat, han distingit la tasca del programa UPC Reutilitza.

• El Programa UPC Reutilitza fa un descans del 15 de juliol al 16 de setembre. Gràcies a tothom per compartir problemes i solucions!

• Per Sant Jordi, reutilitza! Per Sant Jordi, reutilitza! Per SANT JORDI, porta l'equipament informàtic que ja no utilitzes a l'aula Àgora del Campus Nord i dona-li una nova vida! Si tens previst venir, t'has d'inscriure aquí Pots portar ordinadors amb processador Core 2 Duo o posteriors, monitors, teclats, ratolins, cables VGA... I si després passes per la Biblioteca Ferraté, mira la parada de llibres, emporta't el que més t'agradi i que recirculi! Fins el 30 d'abril. ON: Campus Nord QUAN: 23 d'abril