Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • Dos cops l'any, a la primavera i al novembre, al Campus Nord celebrem les Jornades UPC Reutlitza. Aquesta tardor comencen el 21 de novembre.

• Ens doneu un cop de mà amb algun portàtil que encara tiri?, escriu-nos a info.reutilitza@upc.edu

• Amb l'objectiu de reforçar el compromís amb la circularitat, la sostenibilitat i l'economia sostenible, CELSA Group ha engegat la campanya de “Recollida de residus d'aparells elèctrics i electrònics” (RAEE) a totes les plantes de CELSA Spain durant el #World Recycling Day (17 May) i la Setmana del Reciclatge 2022! Narcís Giralt ens ho presenta. És en aquest context que el professor Fermin Sánchez ha estat el convidat per explicar com és el programa UPC-Reutilitza.

• Del 28 d'abril al 7 de maig, hem celebrat al VX unes noves Jornades Reutilitza. Gràcies a tothom!

• Una petita nota per agrair a CASA ASIA la donació que acaba de fer al programa UPC Reutilitza, compartir que sortim avui a La Vanguardia i que els estudiants estan preparant molts ordinadors per una segona vida

• Des de l'octubre del 2020 de mica en mica hem anant sumant l'esforç de particulars, de voluntaris i de la UPC per reactivar el programa i el moviment d'aportacions i cessions d'ordinadors a les entitats sense ànim de lucre amb un projecte social.

• A rel de la voluntat de contribuir a la contenció del coronavirus i d''acord amb les indicacions de la UPC suspenem temporalment l'activitat del Programa UPC Reutilitza de recollida i entrega d'ordinadors. Us mantindrem informades! Salut!

• L'Escola Arenal de Llevant fa una donació de 27 portàtils al programa.

• El divendres 22 de novembre vam tancar les Jornades i l’equip del Reutilitza estem molt contents perquè vam poder distribuir 109 ordinadors entre 13 entitats socials. Va ser un matí molt atrafegat i sobre tot una manera molt maca de tancar les Jornades. Gràcies a tothom!!!!

• Al llarg del mes coincidint amb la Setmana Europea de Prevenció de Residus, la UPC posa en marxa diverses iniciatives. Des del Programa Reutilitza ens aliniem amb unes NOVES JORNADES