Noves Jornades de Primavera 21 i més equips per les entitats

Del 28 d'abril al 7 de maig, hem celebrat al VX unes noves Jornades Reutilitza. Gràcies a tothom!

Gràcies a la participació de grups d' estudiants i de les professores de quatre de les assignatures del Grau d'Informàtica (ASO, APC, CI i SLDS),  el Programa UPC Reutilitza compta amb 44 ordinadors més, preparats per facilitar la feina de les entitats del tercer sector que contactan amb el nostre programa.

Uns 180 estudiants del Campus Nord distribuïts en diversos moments durant les Jornades han practicat aprenentatges desmuntant els equips, a netejar-los, a recanviar les peces assegurant un bon hardware  i instalar un nou software lliure.  Com a resultat de l'experiència  han aconseguir posar a punt 44 ordinadors.

El divendres darrer dia de les Jornades vam aprofitar per lliurar alguns dels nous ordinadors a la Fundació María Raventós, al Projecte Chatillon-Marillac, a l'AFA Llar d'Infants i a AEMA Cooperativa d'Iniciativa Social.

Agraïm als estudiants, als seus professors i també als Serveis Comuns de Campus Nord i a la Consergeria del Vèrtex que tot hagi estat tan fàcil!