Noves cessions gràcies als resultats de les Jornades Reutilitza 2015

Les Jornades Reutilitza 2015, amb la participació de més de 200 estudiants, ha obtingut uns grans resultats. A més de l'aprenentatge que han realitzat els participants, s'han revisat i posat a punt nombrosos equips que posteriorment s'han entregat a diferents entitats.

En concret, en el darrer mes de l'any 2015, des del Programa Reutilitza hem col·laborat amb la cessió de 15 portàtils, 54 torres, 39 pantalles i 79 perifèrics. Les entitats, d'interès social i amb programes solidaris, són les següents:

ACCEM Catalunya

Accem Catalunya és una ONG dedicada a millorar les condicions de vida de les persones que es troben en la situació més vulnerable de la societat, especialment els col·lectius  de refugiats, migrants i persones en situació o risc d’exclusió social. Accem es projecta com una entitat especialitzada en el treball vinculat al dret d'asil i les migracions, consolidada i transparent, amb una metodologia i praxis contrastada, i amb l'efectiva i plena integració social de les persones refugiades i immigrants com a objectiu.

Cessió d' 1 portàtil, 7 torres, 7 pantalles i 14 perifèrics

Germanetes de les Pobres

Les Germanetes de les Pobres és una residència de gent gran, enfocat a persones amb escassos recursos. Ofereixen espais amb tots els serveis necessaris, facilitant el desenvolupament integral i autònom de la persona i promovent la participació activa de voluntaris.

Cessió de 2 torres, 2 pantalles i 4 perifèrics

SOS Golden

Sosgolden és una associcació sense ànim de lucre creada l'any 2007, amb l'objectiu d'ajudar i defensar als animals. En concret. és una protectora dedidacada a rescatar gossos Golden i Labrador Retriever, però donen protecció a qualsevol animal que ho necessiti. Actualment administren un petit refugi d'animals, gestionat íntegrament per voluntaris, tot i que també treballen amb cases d'acollida que ofereixen una llar temporal als animals abandonats.

Cessió d'1 portàtil

Associació Investigació Canyera

Investigació Canyera són un grup d’arquitectes que treballen al voltant de les fibres vegetals, especialment amb la Canya comú, tant des del punt de vista de l’arquitectura tradicional i vernàcula com des del de l’experimentació. Desenvolupen recerca en l’àmbit de les estructures de canya, realitzant assajos i analitzant-ne els resultats en diverses investigacions. El seu treball abarca també la recuperació de l’ofici perdut del “canyisser”, així com la difusió d'aquest material i les seves diverses tècniques mitjançant tallers, xerrades i construccions col·lectives que ajudin a empoderar les persones cap a la l’Auto-construcció i l’explotació de recursos sostenibles.
Cessió d'1 torre, 1 pantalla i 2 perifèrics

Associació de Bombers Voluntaris de Catalunya

L’Associació de Bombers Voluntaris de Catalunya, fundada al 1992, és un col·lectiu de persones interessades i implicades en el món de les emergències. Els objectius i finalitats de I'ASBOVOCA, entre d'altres, són realitzar actuacions encaminades a conscienciar la societat envers la prevenció i la seguretat en matèria d'incendis, d'accidents i de sinistres, promoure activitats culturals, recreatives, esportives i d'oci en general,  i realitzar activitats formatives per conscienciar la sensibilitat ciutadana envers els bombers i la prevenció davant sinistres o actuacions, especialment en el mon dels joves i les escoles.
Cessió d'1 portàtil

ABD Associació Benestar i Desenvolupament

ABD Associació Benestar i Desenvolupament és una ONG que té els seus orígens a la dècada dels vuitanta i que treballa per a la minimització i/o erradicació de les desigualtats i l'exclusió. Desenvolupen més de 65 serveis i programes que donen resposta a tots aquells processos que generen situacions de vulnerabilitat o d'exclusió social. Es dediquem a l'atenció de les persones en les seves trajectòries vitals, prevenint situacions de fragilitat social i atenent les seves necessitats i les del seu entorn més pròxim.
Cessió de 3 torres, 3 pantalles i 6 perifèrics

Confiem que els equips facin més fàcil la bona feina que fan!!