Jornades Reutilitza. Abril 2016

Les Jornades Reutilitza són un dels moments àlgids del Programa UPC Reutilitza. Durant aquestes jornades es revisen i posen a punt bona part dels ordinadors que s'integraran en el programa i suposen, alhora, un punt de trobada i una oportunitat de difusió i sensibilització al voltant dels temes de la reutilització i dels residus electrònics.

Les jornades d'aquest any es celebraran a la Sala Àgora del Campus Nord del 22 al 28 d'abril. Com en edicions anteriors, la part més important d'aquestes jornades serà la participació dels estudiants de quatre assignatures de la FIB en la reparació dels ordinadors i equips que han estat recollits pel programa al llarg dels darrers mesos. S’espera la participació d’uns 300 estudiants de la FIB. Els ordinadors reparats seran cedits en les properes setmanes i mesos a entitats i projectes socials que ho sol·licitin.

Hi participaran els estudiants de diverses assignatures de la FIB, però les activitats són obertes a qualsevol persona que hi estigui interessada.

PROGRAMA DE LES JORNADES

Revisió de l'equipament:
22 i 27 d'abril - Catalogació i revisió d'ordinadors (estudiants de CI)

26 i 28 d'abril - Instal·lació de Sistema Operatiu (estudiants d'ASO)
27 d'abril - Instal·lació de Sistema Operatiu (estudiants de SLDS)

Activitats puntuals:

• 27 d'abril a les 11:45. Aula Àgora. Presentació "Voluntariat TIC", a càrrec de Fermín Sánchez, professor del DAC i coordinador del programa UPC Reutilitza. Presentació de Tres Experiències del Voluntariat TIC, a càrrec d'estudiants.
  • 27 d'abril a les 12:00. Aula Àgora. Conferencia "La sostenibilitat de les TIC", a càrrec de David López, professor del DAC i director de l'ICE.
  • 28 d'abril a les 10:00-14:00. Aula Àgora. Recollida dels equips per part de les entitats.