El reuTIlitza a la programació de BTV

Entrevista a Fermín Sánchez, responsable del Programa UPC ReuTIlitza. "Els equips que es cedeixen a les ONGs encara poden tenir una vida útil de 3,4 anys. No són residus"

A l'entrevista  Fermín Sánchez - responsable del reuTIlitza-  explica en què consisteix el programa, com va néixer arran la iniciativa d’un grup d’universitaris al 2004 i com ha anat evolucionant fins a dia d’avui en que s’ha convertit en un programa universitari estable  que accepta ordinadors d’empreses i particulars, els revisa repara i instal.la software lliure (a través de les pràctiques d’assignatures)  i els cedeix a entitats sense ànim de lucre.  Sabrem també com a partir del Programa UPC Reutilitza neix el Programa UPC de Voluntariat TIC,  a través del qual estudiants universitaris es converteixen en un proveïdor tecnològic de les ONG mentre incorporen un valuós aprenentatge social desenvolupant per elles des d’una pàgina web, una app, oferint formació ofimàtica molt bàsica als usuaris de les ong.....