Un article sobre el programa UPC-ReuTIlitza, premiat en les XXII Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática

Les Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática són un conjunt de xerrades, actes, presentacions i debats impulsades per la Asociación de Enseñantes Universitarios de la Informática (AENUI) i organitzades cada any per una universitat diferent, en aquest cas pel Departament d'Informàtica de la Universidad de Almería.

Les JENUI, concebudes com un forum d'intercanvi d'idees en l'àmbit de l'ensenyament universitari en informàtica, tenen l'objectiu de promoure el contacte, l'intercanvi i la discussió de coneixements i experiències entre professors universitaris d'informàtica i grups d'investigació, debatre sobre els continguts dels programes i els mètodes pedagògics utilitzats, així com presentar temes i enfocamentes innovadors que permetin millorar la docència de l'informàtica en les universitats.

Les JENUI 2016

Enguany, per a les XXII Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI 2016), es van presentar dos articles. En la modalitat de Pòster es va presentar l'article "Programa UPC de Voluntariado TIC como experiencia de aprendizaje-servicio para trabajar la competencia Sostenibilidad y Compromiso Social", per tal de compartir l'experiència d'aquest nou programa de Voluntariat. Seleccionat en la categoria de Best Papers, es va presentar el Programa UPC Reutilitza amb l'article "El programa UPC-ReuTIlitza: reutilización de ordenadores como metodología de aprendizaje-servicio para incorporar sostenibilidad, cooperación y economía circular en estudios TIC". Estem molt contents d'informar que aquest últim va ser guardonat amb el Premi al Millor Treball JENUI 2016.

Si voleu saber més sobre els diferents articles presentats a les Jornades, podeu consultar l'Acta del JENUI 2016.

Els articles presentats

Podeu consultar la documentació presentada en els següents enllaços.

• El programa UPC-ReuTIlitza: reutilización de ordenadores como metodología de aprendizaje-servicio para incorporar sostenibilidad, cooperación y economía circular en estudios TIC. Fermin Sanchez Carracedo i David López | PDF|
    Article premiat

• El Programa UPC de Voluntariado TIC como experiencia de aprendizaje-servicio para trabajar la competencia Sostenibilidad y Compromiso Social. Fermin Sanchez Carracedo, Emiliana Marqués, Eva Vendrell, Xavier Ortega, Andreu Feliu Pinto i Joana Rahola  |  PDF  |  PÒSTER  |