El Programa Reutilitza, guardonat en el 1r Premi al Compromís Social de la UPC

El 1r Premi UPC al Compromís Social, adreçat a la comunitat de la Universitat, han distingit la tasca del programa UPC Reutilitza.

Convocat per primer cop aquest curs acadèmic, a iniciativa del vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat, i en col·laboració amb el Consell Social de la UPC, el Premi UPC al Compromís Social neix amb la voluntat de posar en valor els programes, projectes i activitats desenvolupats per la comunitat UPC (estudiantat, Personal d’Administració i Serveis, i Personal Docent i Investigador) relacionats directament amb el compromís social.

Ens vam portar el premi dins la modalitat de Cooperació per la tasca de foment de la reutilització dels equips informàtics, per la llarga trajectòria i l’impacte integral en l’àmbit educatiu, local i internacional.

Moltes gràcies pel reconeixement amb un premi que és per t@ts !

Els guardons es van lliurar en el decurs de l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2019-2020 de la Universitat, el 4 d’octubre, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, a Barcelona.

Podeu ampliar la noticia aquí