El Programa Reutilitza a l'apartat Bones Pràctiques de l'ACUP

El Programa Reutilitza de la UPC s'ha incorporat a les fitxes de bones pràctiques que l'ACUP recull a la seva pàgina web, en l'apartat de Metodologies Innovadores

El Programa UPC Reutilitza, nascut als anys 90, acumula una llarga trajectòria i diversos reconeixements, el darrer, la seva incorporació a l'apartat de Bones Pràctiques de la web de l'ACUP

En aquest apartat, l'ACUP recull experiències i activitats de les universitats catalanes en diversos àmbits, com les metodologies innovadores, l'avaluació, les activitats fora de l'aula... En l'apartat de metodologies innovadores s'hi ha recollit el Programa UPC Reutilitza com una experiència d'Aprenentatge Servei (ApS).

Aquest apartat és una manera de compartir experiències i conèixer pràctiques innovadores de totes les universitats públiques catalanes.