Contribuint a la circularitat - Recollida de RAEE's i el programa UPC – Reutilitza

Amb l'objectiu de reforçar el compromís amb la circularitat, la sostenibilitat i l'economia sostenible, CELSA Group ha engegat la campanya de “Recollida de residus d'aparells elèctrics i electrònics” (RAEE) a totes les plantes de CELSA Spain durant el #World Recycling Day (17 May) i la Setmana del Reciclatge 2022! Narcís Giralt ens ho presenta. És en aquest context que el professor Fermin Sánchez ha estat el convidat per explicar com és el programa UPC-Reutilitza.

El 17 de maig celebrem el Dia Mundial del Reciclatge, un dia fomentat per la UNESCO que fa campanya per conscienciar la societat sobre la importància de reciclar i tractar els residus de forma correcta per generar el menor impacte possible al medi ambient.

A CELSA Group aprofiten materials com l'acer per donar-li una segona vida. De fet, és el material més reciclat del món, i ells són el primer reciclador a Espanya i el segon a Europa.

Durant la jornada Fermín Sánchez ànima del programa UPC-Reutilitza explica:
"Per contribuir a l'economia circular, el programa Reutilitza té com a objectiu reutilitzar els ordinadors que la universitat i altres empreses que col·laborin amb el programa donin de baixa per canviar de nous.
Aquests ordinadors s'acaben lliurant a projectes solidaris, per poder canviar l'educació i augmentar-la per potenciar-ne el desenvolupament.
Aquest programa, a part de donar un servei, també involucra els estudiants perquè hi participin.
a l'abril i novembre se celebren unes jornades que duren 2 setmanes, on estudiants reparen els ordinadors."