Arriben les noves Jornades UPC Reutilitza

Dos cops l'any, a la primavera i al novembre, al Campus Nord celebrem les Jornades UPC Reutlitza. Aquesta tardor comencen el 21 de novembre.

Alineades amb la setmana Europea de la Prevenció de Residus, arrenquen a partir del dia 21 de novembre a la Sala Àgora del Campus Nord.

Els dies 21, 22,23,24,45,29, 30 de novembre i 1 de desembre, els estudiants i els professors de les assignatures d'Arquitectura de Computadors (APC), “d'Interface de Computadors” (CI) i “d'Administració de Sistemes Operatius” (ASO) tornaran a bolcar-se en la revisió i la posada a punt d’un munt d’ordinadors.

Dimecres 30 hi ha prevista la conferència “TIC. Sostenibilitat i Compromís Social” a càrrec de la professora Eva Vidal - La conferència se celebra a l'auditori Vèrtex de 12 a 13 h.

Els dies 22 de 10 a 12 h (dimarts) i dimecres 23 de 17 a 19 h, hi ha organitzat un Taller d'Autoreparació d'ordinadors adreçat a la comunitat universitària. La inscripció als tallers es pot fer a través d'aquest formulari.

El darrer dia de les Jornades rebrem diverses entitats socials participants del Programa UPC Reutlitza.

Bones Jornades a tothom!