Segona edició del Mobile Social Congress

La nova edició d'aquest congrés arriba per explicar-nos tot allò que el Mobile World Congress no fa: drets laborals, minerals de sang, obsolescència programada... El 28 de febrer i l'1 de març al Pati Manning (c/Montalegre núm. 7, Barcelona).

Durant el congrés, es tractaran 6 temàtiques estructurades en dos eixos:

• 28 de Febrer: els impactes al Sud de l’activitat lligada a les cadenes de subministrament i al cicle de vida de l’electrònica. Projecció de documentals, exposicions i tallers que ens portaran a conèixer les vulneracions dels drets humans i de la natura més vinculats amb la indústria tecnològica.
  • 01 de març: les alternatives a les estructures monopolístiques i privatives de les telecomunicacions i la sobirania tecnològica. Conferències i sessions de treball sobre la recuperació de la sobirania tecnològica.

Consulta el programa complet del Mobile Social Congress: taules rodones, projeccions de documentals, tallers, Restart Party (inscriu-t'hi!) i DJ de música lliure!

Entitats col·laboradores:

ASPERTIC, Amnistia Internacional Catalunya, Capa8,  Cyclolock, CooperAcció, Dimmons, El TEB, Electronics Watch, Enginyeria Sense Fronteres, eReuse.org – Circuit Pangea, Escola de Cultura de Pau UAB, Eticom-Som Connexió, eXo.cat, Fairphone, Free Knowledge Institute/Xarxa Comuns IoT: The Things Network Catalunya/ Digital DIY, Free Software Foundation Europe, Good Electronics, Guifinet, Jamgo, Justícia i Pau, Lliga dels drets dels pobles, Programa UPC-Reutilitza, Restarters Barcelona, Softcatalà, Solidaritat Castelldefels Kasando.

Espot del Mobile Social Congress: