2016/02/25 - Estudiants de la UPC han desenvolupat una APP per a la caminada solidària Barcelona Magic Line

Aquest proper diumenge 28 de febrer se celebra la caminada solidària Barcelona Magic Line, organitzada per l'Obra Social de Sant Joan de Déu en benefici de les persones més vulnerables. L'esdeveniment central és una caminada per equips i no competitiva pels turons de Barcelona. Durant els mesos previs, els equips participants es marquen un repte solidari i fan activitats de captació de fons per aconseguir-lo. Sant Joan de Déu destina els fons captats amb la Barcelona Magic Line a programes de suport a persones en situació vulnerable com: ajuts socials, pisos d'inclusió, teràpies complementàries, cooperació internacional i recerca.

En el marc del Programa de Voluntariat TIC de la UPC, dos estudiants han col·laborat amb Sant Joan de Déu i han desenvolupat una aplicació per a mòbils destinada a totes les persones que vulguin participar a la mobilització, ja sigui caminant o gaudint de la festa final a la Plaça de la Catedral. L'aplicació facilita informació sobre la ruta, horaris de tancament, punts d'avituallament, etc.