Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
David Franquesa: "eReuse vol promoure la reutilització evitant el reciclatge prematur"
Electronic Reuse va néixer amb la idea de promoure una economia circular. Mitjançant aquesta comunitat digital es poden aprofitar molts dispositius electrònics per allargar-lis la vida útil.
Cessió de 4 portàtils a Alkaria per al seu projecte a Perú
El grup de voluntàries de l'ONG Alkaria ha fet lliurament de 4 portàtils procedents del Programa UPC Reutilitza a l'escola de Huilcabamba, al Perú.
Labdoo Conference Barcelona 2017
La UPC acull la Conferència 2017 de Labdoo.org, que se celebrarà el proper 21 d'octubre al Campus Nord.
Encara queden places al Programa de Voluntariat TIC!
A través d'aquest programa, estudiants de la UPC donen suport tecnològic a entitats socials. Els estudiants de grau poden optar al reconeixement d'ECTS.
Nous lliuraments d'equips
En els darrers dies el programa UPC Reutilitza ha pogut cedir 54 equips per recolzar la tasca social que porten a terme diverses entitats, reuTIlitza sense interrupcions !!!! :)
Equips reutilitzables per als estudiants refugiats a la UPC
El programa UPC Reutilitza s'alinia amb el Programa d'Acollida de Refugiats a la UPC facilitant l'accés a ordinadors per facilitar els seus estudis
Arriben les noves Jornades Reutilitza !
Divendres 17 de novembre començaran unes noves Jornades al Campus Nord. Participaran 11 grups d’estudiants de grau de la FIB i de l’ETSETB. Alumnes i professors es trobaran durant un par de setmanes a la Sala Àgora per fer les pràctiques de 5 assignatures (*). Amb la supervisió dels professorat els estudiants revisen i posen a punt els ordinadors que després arribaran a les entitats participants en el Programa UPC Reutilitza. Moltíssimes gràcies!
Dona una nova vida al teu equip informàtic
Has de renovar el teu equip informàtic? El teu vell equipament pot ser un recurs molt valuós per a entitats i projectes socials! Dona el teu equip al Programa UPC Reutilitza
El Programa Reutilitza a l'apartat Bones Pràctiques de l'ACUP
El Programa Reutilitza de la UPC s'ha incorporat a les fitxes de bones pràctiques que l'ACUP recull a la seva pàgina web, en l'apartat de Metodologies Innovadores
Oferta de voluntariat TIC a la Fundació Pare Manel durant la Mobile Week Barcelona
La Fundació Pare Manel busca voluntaris TIC durant el transcurs de la Mobile Week Barcelona a Nou Barris.
Obertes les inscripcions al programa Voluntariat TIC
El programa de Voluntariat TIC a la UPC reobre les inscripcions de la seva tercera edició per al segon quadrimestre.
Equips cedits a l'Espai Ca N'Anglada
Des del Programa UPC Reutilitza s'han cedit 10 ordinadors de sobretaula al Centre Diari Fem Camí del Grup Colònies Ca n’Anglada, de Terrassa, i ens envien les fotografies dels equips funcionant!
Richard Stallman reflexiona sobre el programari lliure a la UPC
El pare del programari lliure Richard Stallman, oferirà el proper 18 de juny una xerrada que, sota el títol ‘El programari lliure en l'ètica i en la pràctica’, pretén analitzar els reptes i la filosofia del free software, més enllà de les qüestions tècniques.
Obert el període d'inscripció d'Entitats al Programa de Voluntariat TIC
Teniu fins al 18 de juliol per a inscriure la vostra entitat!
La tercera edició del Voluntariat TIC tanca amb més projectes i més voluntaris que mai
21 estudiants de diferents escoles de la UPC han col·laborat, durant el curs, en 16 projectes d'11 entitats diferents. Formació informàtica a persones en risc d'exclusió social, elaboració de pàgines web o instal·lació de xarxes wifi són algunes de les tasques que han realitzat.
Voluntariat TIC: en marxa l'edició 2018-2019!
Ja està obert el termini per inscriure's a la nova edició del Programa de Voluntariat TIC, enguany amb més de 25 projectes i propostes: formació, programació, pàgines web, apps, reparació d'equips... troba la teva!