OBRA SOCIAL SANT JOAN DE DÉU- Aplicació Producte Solidari

Entitat:  OBRA SOCIAL SANT JOAN DE DÉU

A l’Obra Social de SJD busquem la complicitat de les persones, empreses, entitats i institucions per millorar la vida de les persones més vulnerables i sensibilitzem a la societat per trencar prejudicis i fomentar la inclusió social d'aquests col·lectius.

Sant Joan de Déu és una entitat sense afany de lucre que es dedica a l’atenció i l’acompanyament de persones que es troben en situació de vulnerabilitat. L’Obra Social és l’entitat dedicada a la sensibilització social i a la captació de recursos per finançar els projectes solidaris de la institució, amb el doble objectiu de promoure la solidaritat entre els diferents agents socials i de promoure la sensibilització social la societat.

Dates i ubicació

Les dates previstes d'inici i fi són 1.10.2016  a 30.11.2016. Entenem que el curs acadèmic té un ritme propi i ens adaptaríem a la realitat dels voluntaris, tanmateix l'ideal i l'objectiu és poder tenir l'aplicació activa durant la campanya de Nadal de 2016.

Horari: matins

Lloc: C/ Puiggarí 5, 4ª planta. Barcelona

Programa/projecte en què s’integra l’activitat

Aplicació informática Producte Solidari

Descripció de la col·laboració:

Desenvolupar una aplicació en tecnologia Android per personalitzar i generar missatges visuals de felicitació, estímul, d'emoció... per compartir per canals com ara WhatsApp, email i xarxes socials.  Aquest projecte vol transmetre els valors humans amb que treballa la institució.

L'Obra Social donarà suport en la creació de la comunicació textual i visual, que ha de tenir un alt grau de creativitat i originalitat.

Les funcionalitats previstes són:

• Aplicació de pagament, com a producte solidari per ajudar a projectes socials ("El millor d'aquesta aplicació és que no només és per a tu")

• Permetre escollir motius visuals i personalitzar-ne el text de missatge.

• Generar felicitacions en el format escollit per l’usuari

• Permetre enviar la felicitació via email, Whatsapp, Facebook, Twitter, etc.

• Preferiblement voldríem tenir-la activa durant la campanya de Nadal del 2016, però ens adaptem a les dates de fi i       d'inici

Què aportarà la participació al voluntari/a?

Conèixer l’Obra Social de Sant Joan de Déu

• Fer equip amb el personal de l’àrea de productes i comunicació de l’Obra Social

• Suport de dissenyadors gràfics en la maquetació de l'aplicació. Conèixer la tasca que es realitza quant a la venda de productes solidaris

• Satisfacció de crear una nova aplicació que beneficiï a persones en situació de vulnerabilitat social