Labdoo Conference Barcelona 2017

La UPC acull la Conferència 2017 de Labdoo.org, que se celebrarà el proper 21 d'octubre al Campus Nord.

Labdoo.org és una entitat que treballa per fer arribar portàtils procedents de donacions a projectes d'escoles arreu del món, aprofitant els desplaçaments de persones que viatgen per altres motius. El CCD de la UPC col·labora amb Labdoo.org des de fa temps donant a conèixer aquesta possibilitat entre les persones que es desplacen per participar en projectes als llocs on l'entitat té necessitat de dur ordinadors. Fruit d'aquesta col·laboració, a més, en diversos projectes de la UPC s'han rebut portàtils donats per Labdoo.org.

Conferència Labdoo Barcelona 2017 "Vine i comparteix les teves idees per difondre l'educació arreu del món!"

Si us trobeu a la zona de Barcelona o si voleu viatjar a Barcelona el 21 d'octubre, uniu-vos i compartiu les vostres idees i històries sobre com, junts, podem utilitzar la col·laboració i la tecnologia globals per ajudar a difondre l'educació a tot el món. Durant diversos anys moltes persones al voltant del Projecte Labdoo.org s'han ofert moltes hores i han treballat dur per arrencar el projecte. Avui, gràcies a tots vosaltres, Labdoo és una realitat, servint ordinadors portàtils a més de 1000 escoles de 120 països, arribant a més de 285 mil estudiants a nivell mundial. Hem treballat junts creant i utilitzant la xarxa social humanitària de Labdoo des de qualsevol lloc: des de la vostra llar, des del teu institut, des del teu treball, des de la teva universitat o des de la teva ONG, moltes vegades connectant-te amb persones a milers de quilòmetres de distància. Per aquest motiu pensem que és hora de reunir-nos, perquè ni tan sols la millor tecnologia pot reemplaçar el toc humà que ens connecta a tots.

Ens complau comptar amb un notable grup de ponents i visitants destacats des de l'Índia, Ghana, Equador o Itàlia i amb connexions en viu de molts altres a Califòrnia, Colòmbia, Suïssa i Alemanya. Comparteixen les seves sorprenents històries per aconseguir una educació i ens mostren com a través del seu activisme global estan canviant la vida de molts altres mitjançant la difusió de l'educació mitjançant les eines col·laboratives de Labdoo.

Esperant veure-us a tots!

Un agraïment especial a:

Universitat Politècnica de Catalunya per contribuir amb l'espai de la conferència.
Barceló Congresos per contribuir a ajudar a organitzar aquest esdeveniment.
Fundacio I2CAT per a la contribució de la infraestructura de comunicació per comunicar-se en directe amb altres hubs / edoovillages a nivell mundial.
HP per contribuir imprimint els cartells i pancartes de la conferència.
Meridiana Azafatas per aportar amb una hostessa per ajudar a coordinar l'esdeveniment.

Aquest esdeveniment no té finalitats de lucre i s'ha organitzat sense finançament formal, només mitjançant donacions puntuals i col·laboracions en espècie.

Day: 21 de octubre de 2017
Time: 8:30 CEST
Entry fee: 18 Euros adults | 12 Euros students (this fee is to accommodate for the cost of the lunch only)
Reservation: attendees need to register online as there will be limited physical seats by filling in this form(link is external).
Location: Campus Diagonal Nord. Aula Master / Edificio A3 C. Jordi Girona, 1-3 08034 Barcelona (GPS coordinates: 41.388353, 2.112448 | Gmaps(link is external))
International sessions with Schools and Hubs around the world: Available via videoconference through any of these channels
https://hangouts.google.com/hangouts/_/labdoo.org/labdoochannel1(link is external)
https://hangouts.google.com/hangouts/_/labdoo.org/labdoochannel2(link is external)