Jornades Reutilitza - Novembre 2014

Les Jornades Reutilitza són un dels moments àlgids del Programa UPC Reutilitza. Durant aquestes jornades es revisen i posen a punt bona part dels ordinadors que s'integraran en el programa i suposen, alhora, un punt de trobada i una oportunitat de difusió i sensibilització al voltant dels temes de la reutilització i dels residus electrònics.

Se celebraran a l'aula Àgora, del 24 de novembre al 5 de desembre.

Hi participaran els estudiants de diverses assignatures de la FIB, però les activitats són obertes a qualsevol persona que hi estigui interessada.

PROGRAMA DE LES JORNADES

Revisió de l'equipament:
Del 24 al 28 de novembre - Catalogació i revisió d'ordinadors (estudiants de CI)

De l'1 al 5 de desembre - Reparació d'ordinadors (estudiants d'APC) i instal·lació de Sistema Operatiu (estudiants d'ASO i SLDS)

Activitats puntuals:

• 26 de novembre a les 12:00-13:30. Aula Àgora. Conferencia "La sostenibilitat de les TIC", a càrrec de David López, professor del DAC i sotsdirector de l'ICE.
  • 3 de desembre a les 11:00-14:00. Edifici Vèrtex. "Hands-on" dins la Jornada TIC de la UPC: "reUPC: Reutilització interna d'equips a la UPC. T'hi apuntes?"
  • 3 de desembre a les 12:00-14:00. Aula Àgora. Demostració del funcionament de la XSR (Xarxa de Suport a la Reutilització)
  • 4 de desembre a les 11:00, Sala d'Actes de la FIB. Passi del documental "La tragedia electrónica" + Taula Rodona. Participants: Cosima Dannoritzer, autora del documental, i autora del premiat "Comprar, usar, llençar", Ramon Altadill, director d'Electrorecycling, planta de valorització RAEE. Llegeix la crònica de l'acte!