Nova col·laboració amb el Programa UPC Reutilitza: 52 equips del Grup Puigfel

L'empresa Puigfel ha fet una donació al programa UPC Reutilitza de 52 equips informàtics, moltes gràcies!!!

El grup PUIGFEL socialment responsable i amic del medi ambient, a través de la col·laboració amb el Programa UPC Reutilitza, contribueix als projectes socials de les entitats del nostre entorn més proper.

Els alumnes de la FIB els posaran a punt durant les Jornades Reutilitza, on combinarem aprenentatge i servei social. Al final de les Jornades els equips s'entregaran a les entitats, com l' Associació de Bombers Voluntaris  de Catalunya, Investigació Canyera (associació d'estudiants entorn ESFA, de l'ETSAB), Joves per la Igualtat i la Solidaritat de l'Hospitalet, Habitatges Gent Gran Navas, Germanetes dels Pobres i SOS Golden (Refugi d'Animals).