Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
2016/02/25 - Estudiants de la UPC han desenvolupat una APP per a la caminada solidària Barcelona Magic Line
GRAN DONACIÓ MARÇ-ABRIL ! SILK ha donat 170 pantalles al Programa UPC Reutilitza
Jornades Reutilitza. Abril 2016
Noves CESSIONS!
DONACIÓ! El Grup QuironSalud ha donat 8 equips i 7 pantalles
Les Jornades Reutilitza 2016
CESSIONS! Fundació Germina, Acció Solidària i Logística, Wilaya de Bojador
Equips del Reutilitza al programa Educatiu de Kathmandú
Un portàtil del programa Reutilitza arriba al Centre de Salut de Bhimphedi, Nepal
CESSIONS! Associacions ARTistLOVE, Benestar i Desenvolupament, FEMAREC, CATNOVA, AUCOOP, ONG PRODESENH de San Mateo, KOLAM
Un article sobre el programa UPC-ReuTIlitza, premiat en les XXII Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática
Estratègia UPC Recircula , un acord per promoure l’economia circular en l’ús, la compra i la gestió responsable de recursos i residus
Nova convocatòria de places de Voluntariat TIC curs 2016-2017
Espai TecnoFESC a la Fabra i Coats: alternatives tecnològiques i informàtiques
Jornades #UPC_Programa Reutilitza 2016-2017 _ Tardor
Les jornades es desenvoluparan entre els dies 21 de novembre i 2 de desembre.
Vivim amb la tecnologia però es pot viure dignament de fabricar-la? – Conferència a la UPC.
Conferència a càrrec d’una activista de China Labor Suport Network – #UPC_ProgramaReutilitza
UPC Voluntariat TIC 2016-2017 continua creixent!
29/11/2016
Conferència de l'Ousman Umar a l'ETSETB
El fundador de l'ONGD Nasco ICT, la qual treballa des de fa alguns anys per contribuir en la alfabetització digital de les poblacions rurals de Ghana, va venir el passat 25 de gener al Campus Nord per xerrar sobre la importància de l'educació, i del paper fonamental que tenen les TIC per fer-la viable en zones remotes.
Residus electrònics que NO ho són
Algunes de les associacions que van rebre equips l'any passat, ens escriuen per contar-nos com els hi va amb les noves eines.
Segona edició del Mobile Social Congress
La nova edició d'aquest congrés arriba per explicar-nos tot allò que el Mobile World Congress no fa: drets laborals, minerals de sang, obsolescència programada... El 28 de febrer i l'1 de març al Pati Manning (c/Montalegre núm. 7, Barcelona).
La FIB, motor del ReuTIlitza
La Facultat d'Informàtica ha cedit 50 pantalles al programa UPC ReuTIlitza que podràn ser donades a entitats sense ànim de lucre.
El reuTIlitza a la programació de BTV
Entrevista a Fermín Sánchez, responsable del Programa UPC ReuTIlitza. "Els equips que es cedeixen a les ONGs encara poden tenir una vida útil de 3,4 anys. No són residus"
Premis a la innovació tecnològica aplicada a fins humanitaris
S'atorgaran tres premis a projectes desenvolupats per smartphones amb l'objectiu de premiar les apps que posin la innovació tecnològica al servei de la societat.
Aturem temporalment el lliurament de màquines durant un parell de setmanes :(
L'Institut de Sostenibilitat de l'UPC lidera un projecte europeu per impulsar el disseny de productes i serveis sostenibles
Durant els propers 3 anys l'UPC coordinarà el projecte "Circular Design: Learning for Innovative Design for Sustainability (L4IDS)"
Tornem a estar operatives!
El Parlament de Catalunya ha fet donació de 250 equips al Programa UPC Reutilitza
En marxa la 3a edició del Voluntariat TIC
Busquem entitats que vulguin participar en el programa rebent suport tecnològic, de comunicació, de disseny web, d'aplicacions, de formació d'usuaris o membres de l'entitat...
XXIII Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI 2017)
L'objectiu de les jornades és promoure el contacte, intercanvi i discussió de coneixements i experiències entre professors universitaris d'informàtica i grups d'investigació; debatre sobre el contingut dels programes i mètodes pedagògics emprats; així com materialitzar un fòrum de debat on presentar temes i enfocaments innovadors que s'orientin a millorar la docència de la informàtica a les universitats.
bones vacances, fem una pausa!
Tornem el 4 de setembre amb les bateries carregades ! Que tingueu un molt bon estiu!